روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

جمعه ۲ دی

جمعه, ۲ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۴۷ ب.ظ

رفتم رو وزنه و ناامید شدم 

۲۰۰ گرم بیشتر 

بخاطر پفیلاهای شور دیشب بود یا ناپرهیزی پریشب 

اما اگر واقعا بخوام وزن کم کنم باید یه برنامه بزارم اروم اروم ولی مدت دار مثل همونی که تو کتاب اثر مرکب گفته بود 

یه روتین صبح و شب که ورزش هم توش باشه 

یه برنامه غذایی لوکرب 

ناخونک نزدن 

سرشب یه غذای ساده مثل نون پنیر خوردن 

خوردن اب بیشتر 

فعلا انرژی ندارم بیشتر ازین فکر کنم دربارش 

یه شکست بود برام 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۲
ms peach

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی