روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

شنبه 3دی

شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱، ۰۳:۰۹ ب.ظ

باید بافتنی رو تموم کنم ،کشباف تهش مونده اگر تا عصر تموم بشه میتونم پستش کنم فعلا اولویتم اونه 

صبحانه : چای +قند + زنجبیلی 

بین روز : دو تا پفک حلقه ای 

نهار : دو کفگیر پلو + ۵ ق قیمه چرخی + دو تکه ته دیگ + دو قلپ نوشابه 

این دو روز دو تا فیلم دیدم اولی Erin brockovich بود 

داستان یک زن (جولیا رابرتز)  با سه بچه ی کوچک که برای کار به یک وکیل مراجعه کرد و طی تحقیقات متوجه شد اب یک منطقه آلوده به کروم شش ظرفیتی بوده و اهالی اون منطقه مبتلا به انواع بیماری و سرطان شده بودن 

از اون فیلمای خوراک صدا و سیما که اگر لباسای ارین پوشیده بود حتما صد بار نشون میدادن 

دو نکته ی جالبش برای من اول واقعی بودن داستان فیلم و دیگه همین الودگی با کروم که برای ضد زنگ تو منبع های اب استفاده میشده 

و معلوم نیست که برای ما هم همین اتفاق افتاده باشه یا نه 

فیلم بعدی the fabelmans 

روایتی از دوران کودکی و نوجوانی اسپیلبرگ بود ،داستان یک خانواده ی یهودی که مادر بخاطر اینکه ترس پسر بچه رو از تصادف از بین ببره یک فیلم از نصادف ساختگی قطار اسباب بازی گرفت تا بچه بارها و بارها ببینه و ترسش از بین بره 

و این شروع عشق پسر به فیلم برداری و ساختن فیلم با دوستانش شد .

فیلم نشون میداد که در  پیدا کردن عشق و استعداد بچه ها چقدر میتونه مادر نقش داشته باشه ،یک چیز خیلی جالب از فیلم این بود که پدر و مادر پسر یک زندگی خوب و ایده آل داشتند ،پدر خانواده همسرش رو دوست داشت اما دغدغه ی اصلیش کارش بود اون یک دانشمند بود و فقط زنش رو تحسین میکرد و تماشا میکرد اما زن با دوست همسرش اوقات عاشقانه‌ای داشت و فقط بهمین خاطر و با اینکه زندگی زناشویی خوبی داشت و همسرش رو هم دوست داشت اما از همسرش جدا شد ،مهم اینه که شاد زندگی کنه 

برام قابل قبول نبود ،چطور میتونست شاد باشه در حالیکه از بچه هاش دور باشه  

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۳
ms peach

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی