روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

پنجشنبه ۱۵ دی

پنجشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴ ب.ظ

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم رو شروع کردم اما در حد انتظارم نبود ،به همچین اسم پر طمطراقی انتظار مطالب پربارتری رو داشتم 

شاید خوندنش بعد از اثر مرکب و کلی پادکست انگیزشی انتخاب خوبی نبود 

فیلم menu ,هم دیدم اصلا خوشم نیامد برعکس امتیاز بالایی که داشت به نظرم مسخره امد ،یه آشپز که نیروهای فدایی داره و حاضرن بخاطرش خودشون رو  بکشند 

اپلیکیشن tv time نصب کردم خیلی خوشم اومد راحت فیلمها و سریالا رو توش سیو میکنم و به اشتراک میزارم 

هنوز نتونستم خودمو مقید به روتین روز و شب بکنم 

فعلا دارم تلاش میکنم ساعت خوابم رو ببرم روی ۱/۵ که صبح زودتر پاشم و یکم ورزش کنم 

شاید smiley

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۵
ms peach

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی