روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

سریال ونزدی

چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹ ق.ظ

یک سریال مهیج تین ایجری به سبک هری پاتر

اما با جادوی کمتر و اکشن بیشتر

نکته ی خوبش این بود که اصلا برام قابل حدس نبود هیولا کی هست

از همه برام جالبتر داشتن یک دست بریده بعنوان حیوان خانگی بود ،اولش خوشم نیامد اما بعد عاشق ثینک شدم .

فصل اولش تمام شده و احتمالا ادامه داشته باشه 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۳
ms peach

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی