روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

سریال ۱۸۹۹

چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴ ق.ظ

سریال ۱۸۹۹ داستان مسافران یک کشتی مسافربری که بسمت امریکا حرکت میکرد اما اتفاقات عجیب و غریبی در کشتی میفتاد،در زیر کابین هر کدام از مسافرها دریچه ای بود که بسمت خانه و با جایی در گذشته ی مسافران می فت

جالبی سریال به چند زبانه بودن ان بود المانی و فرانسوی و امریکایی

زیادی گیج کننده بود علیرغم امتیاز بالا و تعریف خیلی زیاد ،من از اینهمه مجهولات خوشم نیومد

دیدنش در ساعت دو نیمه شب خیلی انتخاب خوبی نبودفصل یک تمام شد و مشخص شد همه ی انها در یک پروژه هستند و بارها و بارها در تخیلاتشان این سفر را رفته اند و هر بار بعد از ۸ روز همه میمیرند چون نمیتوانند از روی عقل تصمیم گیری کنند و همه از روی احساس و عشق و فداکاری جونشون رو از دست میدهند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۳
ms peach

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی