روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

پنجشنبه ۲۴ آذر

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۰۸ ب.ظ

در کتاب اثر مرکب نویسنده از خواننده ها خواسته بود یک عاملی که مایل به تغییرش هستند رو از همین امروز شروع به نوشتن بکنند بمدت یکهفته 

دغدغه ی اصلی من همیشه وزن بود 

از امروز بمدت یکهفته هر چه خوردم را خواهم نوشت بعد از یک ههفته ببینم به قول نویسنده چقدر شگفت زده خواهم شدwink

وزن امروز ۱۰۵/۳۰۰ 

صبحانه : یک فنجان نسکافه + یک ق م شیرخشک + یک ق شکر 

میان وعده : یک کف دست سنگک +یک ق پنیر +یک ق حلوارده 

ناخونک بین غذا پختن یه ذره پیاز داغ + یک ق مایه ماکارونی sad

نهار :دو کفگیر ماکارونی + یک تیکه ته دیگ ( چرب نبود ) دو قلپ نوشابه 

عصر:یک فنجان نسکافه +یک ق م شیر خشک +دو ق شکر 

ناخونک : از بغل قابلمه رد شدم یه تیکه ته دیگ خوردم indecision

بیرون : یک کیم +. ۳-۴ دونه چیپس+ نصف رامتین crying

الکی: دو سه ق ماکارونی + یه ق برنج 

شام: ۶ق سالاد ماکارونی 

 

 

 

 

 

 

آب از صبح ۲ لیوان 

 

 

 

قول میدهم رعایت کنم و هر روز بنویسم yes

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۴
ms peach

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی