روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

جمعه

جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۴۶ ب.ظ

طبق قراری که با خودم بعد از خواندن اثر مرکب گذاشتم هر چی خوردم را مینویسم حتی یه ذره

روزهایی که خسته میشم بیشتر میخورم و امروز از اون روزاست 

صبحانه که وقت نبود یه چایی با یه حبه قند 

ساعتای ده دو فنجون چایی با ۴ حبه قند + یک پرتقال 

نهار : دو کفگیر برنج + ۲سیخ کوبیده + یک ق م کره + دو سه تا گوجه + یک تکه ده در ده ته دیگ + ۱ لیوان نوشابه crying

مهمونی : دو چایی با شکلات و خرما + یه زبون + یک تکه کیک + یک نارنجک + یه ق تخمه و بادام + یک پرتقال 

دلیلی نداره هر چی برداشتم رو بخورم frown

 

دو لیوان اب از صبح 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۵
ms peach

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی