روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

روزمرگی های کتاب و فیلم و پادکست من

برای ارتقا و رشد خودم هر روز قدم های کوچکی برمیدارم

چهارشنبه 30آذر

چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵ ق.ظ

به اخرین روز ماه رسیدیم ،فردا یک هفته از یادداشت کردنم میگذره و منتظرم ببینم آیا اثری داشته یا نه 

سعی کردم ناخونک زدنما رو کمتر کنم و مقیدم اکر چیزی میخورم اینجا بنویسم جلوی چشم هر کسی که صفحه رو باز میکنه 

صبحانه : چای +دو حبه قند + یک کف دست نان سنگک+ یک ق کره بادام زمینی+ یک ق م عسل 

ناخونک: ۴-۵ دونه بادوم زمینی _یک باریکه بادمجون سرخ شده _سه دونه سیب زمینی سرخ شده 

عصر : نسکافه و شیر و شکر + دو تا توت فرنگی با خامه 

شب : چای و قند + نارنگی + ۱پیاله انار + ۴-۵کف دیت نان سنگک+ ۱پیاله گوشت داغ + ۱ف نوشابه 

ناخونک : یه سر چنگال کیک خامه ای برای چک کردن مزه ش 

کیک خوب شد شیفون موکا درست کردم ترکیبش با خامه به نظرم عالی بود 

 

 

پادکست تنبل نباشیم چند راهکار خوب داشت یکی اینکه کارها رو بنویسیم بعد به ان یک زمان بدیم - قورباغه تو قورت بده ،اول سخترین و مشکل‌ترین کار را بکنیم - معرفی کتاب عادت هشتم 

 

 

برای امروز سه تا کار دارم که حتما باید انجام بشه 

کیک - بافتنی - کتاب اثر مرکب 

کیک پخته شد ،کتاب خوانده شد اما از بافتنی هنوز سه پیچ مونده 

امشب ماشین خراب شد و کنار خیابون موند و برنامه هامون یکم بهم ریخت 

 

مدیتیشن امروز : احساس تنهایی ،🍀

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۳۰
ms peach

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی